onsdag 24 augusti 2011

Overallsjakten har startat!

Ute är det en riktigt regnig onsdagskväll så här hemma är det soffan,en kopp the' och tv:n som gäller fr.o.m. nu!

Var runt en sväng på stan snabbt efter jobbet medans jag väntade på min bästa sambo som hämtar mig efter jobbet varje dag :-)
Det var vinteroverall till prinsen som stod på inköpslistan. Hittade en fin och två fula :-( Men imorn blir det en tur bort till P.o.P på lunchen för och kolla in deras utbud. Känns som han måste ha en riktigt tålig och bra overall i år då det kommer bli mycket utelek på dagis hela dagarna!! Önskar hitta en svart utan massa krimskrams och fula mönster på för det är inget för mig...
Jakten går vidare!!
S bror messade idag och hade inhandlat ett dunderfint vinterkitt till prinsen på Zara så "vinterns helgklädsel" är klar iaf :-)
Armygrön jacka med päls på luvan och duffelknäppning och till det ett par finfina jodhpurs imitationer i brunt skinn,så fint!!

Nu är det bara lilla jag med som måste hitta mig en ny fin vinterjacka då det känns som min svarta fjällräven gjort sitt för ett tag...

Hittade denna gamla bild i telefonen och hela jag smälter :-)) Kan ju bara konstatera att ojojoj så fort tiden går!!


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar