onsdag 25 maj 2011

Tillbaka!!

Efter en liten bloggpaus är jag nu tillbaka :-) Jobbet tar mycket tid kan man väl säga och när jag är hemma vill jag ju bara mysa och vara med mina två fina killar!

Förra helgen var det möhippa för bästa Elin som gifter sig nu på lördag och oj så jag längtar för vilken fest det kommer bli :-) Hippan var jättelyckad, bruden var glad och lycklig och jag fick köra bil för första gången, dock en felstyrd...

Efter lite återhämtning av hippan och en veckas jobb så fick vi besök av fina vänner från sthlm. Deras lilla Henry och vår Hugo gillade varandra skarpt och lekte superbra sida vid sida, blev även ett gemensamt bad på kvällen för dom vilket dom uppskattade massor :-) Fick en superkul present från Tobbe&Anna som jag faktiskt själv tänkt köpa, nämligen Ljust&Fräscht boken av Fredrik Lindström och Henrik Schyffert !!



Har hittills bara bläddrat igenom den och den verkar mycket lovande:-)

Över till prinsen som växer så det knakar och är just nu mer vild än tam, att klättra är favoritsysselsättningen och han är inte stilla många sekunder :-) Allt har läkt perfekt från operationen också vilket känns helt underbart! Hans långa fina hår är också helt borta efter en incident med en pappa som trodde sig kunna klippa en 16månaders vilding så numer är det keps som gäller!! Finast i världen är han ju självklart ändå lilleman trots saknaden av sin fina kalufs :-)


Nu blir det kaffe i soffan med mannen min!

-Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar