fredag 8 mars 2013

Tillbaka!!

Ojoj vad tiden går, är visst nästan en månad sen jag var inne här sist..Kan ha att göra med att jag inte kan blogga från iphonen då jag är sämst och inte har uppdaterat den och att paddan så gott som alltid är upptagen av stora killen :-) Men nu sover han så nu får jag ha den en liten stund!

På denna månad har vi hunnit med en hel del. Jag har blivit tant och fyllt 30, haft födelsedagsmiddag med både familjen och med bästa vännerna som dessutom slutade med en kul utgång vilket inte var igår!
Många fina presenter blev det och dom flesta från favoriten Svenskt Tenn vilket inte gjorde så mycket. Finfin stor kruka med mässingsfat, Kotte vasen och en Kulan huserar numera hemma hos oss!
Vi har även avverkat en hel del sjukdomar så som kräksjuka och feber. Killarna har gått om varandra men just nu är dom feberfria båda två och vi hoppas det håller så nu för usch så det värker i mammahjärtat när dom små är sjuka!
Träningen har tyvärr fått stå åt sidan lite då det har varit en massa annat men nu är jag på G igen och boxades förfullt i onsdags och gud så kul och skönt det är för kroppen!

Imorn blir det förhoppningsvis Tropicarium i Kolmården med vänner och barn om alla håller sig friska! Efter en vecka hemma med febriga barn så längtar jag efter lite roligheter med familjen och vänner!

Nu blir det Moules för hela slanten, hur gott är inte det!!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar