söndag 20 februari 2011

Helguppdatering!

I fredags var det genrepet för Melodifestivalen som gällde! Bra stämning och riktigt bra låtar, att inte Sara Lumholdt gick vidare igår är för mig ett mysterium..
Efter genrepet blev det ett glas rött på restaurangen Riva med mina fina vänner Elin & Josse som också var på genrepet!
Den planerade klippningen av prinsen som också skulle skett i fredags blev inte av...vill ha mitt lilla charmtroll långhårigt!!Dock ska nog luggen få sig ett litet klipp men det övriga håret spar vi på :-)

I lördags sen blev det en tur för inhandling av mat på förmiddagen och även en tur till Ikea hanns med! På kvällen sen var syster min med kille och systerdöttrarna här på middag! Även mamma & pappa skulle kommit men tyvärr lyckades mamma min få magsjuka :-( Kvällen blev trots bortfall av gäster supertrevlig med mycket rödvin, mycket prat & skratt och den avslutades med smaskig marängsviss och hemmagjord chokladsås !

Idag har vi haft en lugn och skön söndag! S har lagat mat i lergryta och bakat bröd (hur bra är han inte liksom min karl!!) vi har tagit en tur med pulkan på isen i solen och sen har vi mest bara varit!!
Vi har haft en mycket bra helg med mycket familjemys helt enkelt !



Nu söndagsmys i soffan med tända ljus och fantastiska Solsidan!

-Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar