torsdag 3 februari 2011

Stökigt & lördagsutgång

Byggdamm,trasig värmepanna,saker överallt på fel ställen, knappt inget varmvatten, bara lek på övervåningen, inga rena kläder då vi inte har haft varmvatten, behöver jag säga att min dag inte har varit den bästa... Vill bara att badrummet ska bli klart nu och att den nya värmepannan ska komma på plats så jag kan " få mitt fina,rena hus tillbaka". Den dagen då badrummet är klart då blir det den största storstädningen ever här hemma kan jag lova!!
Jag flydde huset ikväll och har varit på tjejmiddag hos fina Helen! God soppa, hembakat bröd och mototskaka, mums!
Det blev mycket prat och skratt och vi planerade bland annat vår stora utgång på lördag! Det blir tapas-plock, drinkar och bubbel!
Längtar massor!!

Igår tog jag prinsen i vagnen och promenerade till Anna & Emil i Tallboda för en lekdate! Hurtigt som bara den ju :-)Tog exakt 1tim, solen lyste och prinsen sov gott i vagnen!



- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar