onsdag 1 juni 2011

Lite shopping!

Idag var det kort dag på banken. Skönt att sluta tidigare men varför ska korta dagar på jobbet ALLTID bli så stressade... Ett antal lån skulle lösas då det är månadsskifte, ränteförslag skulle skickas, pensionsförsäkringar omflyttas, låneansökningar behandlas mm mm...Men nu är det ledighet som gäller, eller iaf imorn för på fredag är det jobb igen men sen blir det lång helg!
Efter jobbet blev det en tur på stan med mina två finaste! Det blev nya fina sommarsneakers till både mig och prinsen. Klassiska låga, vita Converse till mig och vita och blå, fina Puma till lilleman!


Med hem i påsarna kom även lite bodylotion och scrub med favoriten doften Sweet Lemon från Body Shop. Dessutom anlände idag min beställda parfym från syster som varit i Spanien en vecka. Oj så gott jag kommer lukta nu!


Prinsen sover gott efter en flaska välling och för oss vuxna är det grillning och ros'e på gång, inget mindre än makrill är det som hamnat på grillen ikväll! Älskar att S är så matintressera och alltid skämmer bort mig med underbart god mat. Idag till exempel medans jag var på banken så lyckades han koka två flaskor med egen gjord rabarbersaft :-) Vilket kap jag gjort!!

Imorn blir det träff med goda vänner och mys&lek med prinsen !

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar