måndag 12 juli 2010

Briotax, Ecuador & Disney!


Igår efter dopet åkte jag med min familj hem till Linköping och mannen min stannade i storstan. Då vi ska sälja vår lägenhet däruppe så ska han vara kvar där för att renovera lite små saker. Men om jag känner honom rätt så tar det nog inte många dagar innan han är hemma här i Linköping igen. Inte mig emot, jag saknar honom redan massor, massor....Både jag och prinsen vill att han målar och spacklar så det bara ryker så han snart är här med oss igen!

Prinsen fick så många fina presenter igår. Flera fina sång & sagoböcker, bland annat från Astrid Lindgren och från Disney, fina halsband, kammarljusstake,bobbycar och en fondinsättning. Han fick också en finfin svart gåvagn från Brio och en tokhäftig tax från Brio i modell überstor!
Men det mest speciella var nog ändå att han blev markägare i Ecuador :-)


Idag åker jag med mamma,pappa och prinsen till landet för några sköna dagar i solen innan det är dags för Gotland på lördag! Längtar så mycket till Gotland och i år ska vi vara där i nästan 3v, underbart! Det kommer bli massor bad men jag hoppas på att kunna åka runt mycket på ön i år också och hitta små egna smultronställen!

Dags att hoppa in i duschen för innan det blir landet idag så blir det en tur till Ekängen för uppvisning av vårt fina hus för faster min som är hemma i stan från Malmö! Bara en månad kvar nu sen är det äntligen dags för inflyttning :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar