torsdag 1 juli 2010

Ögoninfektion & vattenmelon...

Har haft ont i ena ögat några dagar nu så igår gick jag till läkarn och det visade sig att jag har ögoninfektion :-( Ögat rinner och det svider som bara den, ajaj...Men nu har jag fått droppar så jag hoppas det vänder fort nu!
Idag har prinsen och jag hängt med bästa vännerna plus Ludvig&Emil.Blev en glass i solen i Domkyrkoparken och sen en kort sväng på stan. Vi avverkade många samtalsämnen och vädrade våra mamma tankar med varandra, skönt att känna att det är fler som har dagar då man känner sig som en usel mamma och orken är helt bortsprungen...
Efter vår lilla "gruppterapi" så blev det fika med syster och syeterbarn på Gyllen i solen, mysigt!
Ikväll hämtade vi mat från en Tapas restaurang tillsammans med syster, hur gott som helst men oj så mättande, nästa gång ska jag be om barnportion :-)

Imorn bär det av mot Mjölby med Elin för lite härligt poolhäng i solen hos Josse&Ludvig, inte helt fel! Dags att bättra på brännan ju så vi hoppas på finfint väder!

Nu har prinsen fått sin välling och sover sött så nu blir det egentid i soffan eller framför datorn kanske, önskar dock att jag hade lite vattenmelon, fruktansvärt sugen på det :-(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar