måndag 5 juli 2010

Innedag!

Idag håller jag och prinsen oss inne än så länge. Det tvättas, dammsugs, busas och pussas för fulla muggar. Kände att en stund borta från värmen och solen skulle göra gott både för mig och lillen. Men ikväll blir det ut till landet igen så helt slipper vi inte solen! Imorn tror jag att Anna min vän är ledig från jobbet så då tar vi hela tjejgänget och beger oss till Himnabadet med våra små prinsar hoppas jag!
Min ögoninfektion verkar inte vilja ge med sig tyvärr, det kliar och svider precis lika mycket nu som det gjorde när jag började behandlingen i torsdags, det är fruktansvärt irriterande....
Nä nu blir det strykning av klänning och föning av håret,sen förhoppningsvis en stund i soffan med nya Lantliv innan prinsen vaknar från sin nap!

Bild från släktträff i lördags, prinsen fick svalka sig i baljan då han höll på att rinna bort i värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar