måndag 18 oktober 2010

Höstpromenad & jumbokopp

Prinsen och jag började dagen med en timmes promenad tillsammans med grannen och hennes son. Det var så underbart skönt, friskt och uppiggande!
Sen har resten av dagen än så länge mest handlat om lek och mys med prinsen. Han tar nu sina första egna steg och jag och S är sååå stolta :-) Rekordet ligger nog runt fem steg än så länge men det känns som det kommer gå undan nu.Han tränar förfullt själv så fort han ska ta sig från en leksak till en annan!!

Känner mig fortfarande lite frusen sen morgonpromenaden så nu ska jag ta mig en god kopp te i min nya fina jumbokopp i svart från Bruka. Hittade också en superfin tesil på Indiska härom dagen, passar på att inviga den nu med!




Ikväll när S är hemma från jobbet så ska vi Skypa med hans syster och familj i Dubai. Nu är det ju bara lite drygt två veckor kvar tills planet lyfter så jag kan tänka mig att det blir lite planering av resan ikväll ! Verkar finnas hur mycket som helst att hitta på i Dubai och en aktivitet som står högt upp på önskelistan är att simma med delfiner!! Oj så jag längtar till solen och värmen nu!!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar