torsdag 21 oktober 2010

Tofflor & passbeställning

Igår hade vi en mysig eftermiddag här hos mig och prinsen. Anna,Emil,Helen och Elsa var här och lekte loss och åt av mina goda kärleksmums!
Dock så saknades dom numera smålänningarna Josse och Ludde massor, men dom får vi träffa imorn som tur är!!
På kvällen sen var Hugos mormor & morfar barnvakt medans jag och S åkte till Ikea för att planera vårt nya kök! Fick många nya idéer, det kommer bli så fint. Direkt när vi kommer hem från Dubai är det tänkt att vi ska starta med renoveringen så det hinner bli fint och klart till jul!!

Idag har vi varit iväg och fixat pass till prinsen. Inget leende på kortet blev det inte utan han körde mer på den sammanbitna minen :-)
Efter passbeställningen så tog jag och prinsen en shoppingtur på stan medans S jobbade några timmar till!
Det blev fina bordstabletter från Himla,vita trägaljar i barnstorlek till prinsen och en betong ljusstake till min adventsljusstake som jag ska fixa till själv!!
Prinsen fick lite fina kläder också. En underbar stickad kofta från Hm, två tröjor och ett par stuprörsjeans!




Av S fick jag ett par urmysiga och riktigt fina tofflor från Tommy Hilfiger!




Finaste prinsen har röjt runt med sina leksaker här nu, klappat händerna och badat med S. Vällingen är uppdrucken och nu sover han gott i sin säng!



För mig och S blir det Robinson och kaffe i soffan!

-Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar