torsdag 7 oktober 2010

Howarden är på plats !

Idag fick prinsen och jag stiga upp göra oss klara tidigt för avfärd mot stan. Öppenförskola med grannen stod på schemat!! Det blev sång, lek, kaffe och barnprat,trevligt !!
Sen på eftermiddagen var det Tallboda som gällde hemma hos Anna och Emil. Ännu mer lek och kaffe, älskar att vara mammaledig :-) Blev även ett besök hos Annas granne som säljer dom urfina barnkläderna från Gangstar. En finfin vinteroverall följde med i påsen hem från henne så nu är prinsen färdig kittad för vintern! Overallen är svart med röda detaljer och tuffa stjärnor på rumpan! Tuff overall till en tuff kille :-)

Ikväll var vi och hämtade vår fina soffa från Nordik och herregud vad vi är nöjda min älskling och jag!! Den är så himla fin och "pampig"! Då vi fick välja tyg,färg och ben själva så kunde man ju liksom inte se ett färdigt exemplar,men som sagt, vi är mer än nöjda!!
Bild kommer men nu är det för mörkt tyvärr :-(

Imorn blir det en fixar och städningsdag här hemma för mig och prinsen. Efter all målning och spackling denna vecka så liknar vårt vardagsrum ett mindre slagfält :-) Men nu Robinson och mys med min bästa och finaste S i vår nya, helt lovely soffa!!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar