tisdag 21 december 2010

BVC & julfeeling!

Ojojoj så fort dagarna går, inte långt till julafton nu och jag har inte inhandlat alla julklappar ännu.. Idag var det BVC besök,1 års kontroll, som gick kanon och efter det var det tänkt att jag skulle ta en sväng på stan för julkappsshopping men det var alldeles för kallt!! Blev lunch hos pappa istället och efter det fika på kondis med prinsens kusiner och min pappa, mysigt! Hoppas på att kunna julklappshandla imorn istället,S är ledig så då blir det nog en tur in till stan! På kvällen sen är det nyårsplanering med alla fina tjejer, vi blir elva st vuxna och tre barn här hemma hos oss på nyår :-) Ska bli sååå kul!
Har haft ren panik över nyårsklänning men igår så fann jag den på butiken STIL här i stan,underbart ( Acne:s Atlantis är ju tyvärr slut precis överallt )!! Nu är det bara några finfina juveler som ska inhandlas till den :-)

Prinsen sover gott nu och jag hoppas han slipper feber inatt men tyvärr blir det nog inte så då han idag fick två sprutor på BVC besöket.. Men han är en riktig tuffing vår lille prins och pep bara till när Lena stack honom i båda låren så lite feber är ingenting för honom :-) han är duktig som bara den!

Granen är inburen,S är och handlar all julmat nu och jag sitter i soffan med julmust och tittar på Ernst, julfeelingen är definitivt här!


-Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar