tisdag 7 december 2010

Julaftonsplanering & 1 års kalas




Favorit zinkhjärtat är nu framme!

Igår gjordes det julkorv här hemma för fulla muggar och den blev riktigt god!
I år ska julen firas här hemma hos oss tillsammans med min familj, ska bli så mysigt! S planerar maten förfullt och känner jag honom rätt så kommer det inte saknas en enda rätt på vårt julbord :-)
Själv surfar jag runt efter inspiration till en finfin dukning. Grått och vitt kommer vara färgerna som gäller och nåt litet inslag av rött,ett måste till julen ju :-) Duken är inhandlad men nu ska piffet hittas också!!

Ikväll när S kommit hem ska lillprinsen fotograferas på fårskinnet till fina julkort! Känner på mig att det inte kommer bli en lätt match tyvärr...

Men det är inte bara julen som ska planeras här hemma..Eftersom prinsen lyckades titta ut på just julafton så ska vi i år fira honom helgen innan jul. Han måste ju få känna att en dag är bara hans. Det blir klassiskt 1 års kalas med ballonger,tårta och paket, utan julpapper!! Några presenter är inhandlade men nåt mer ska det nog bli!

Det är såååå mycket som man vill göra och hinna med nu innan jul så det är nog dags att sätta fart tror jag!!

- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hihi, jag fotade Douglas igår till julkorten och hjälp vad snabb jag fick vara :-)

    Hoppas allt är bra!

    Kram Johanna

    SvaraRadera