fredag 8 juni 2012

Fredag!!

Äntligen är bästa dagen på veckan här och Hugo och jag festar till på päron och kaffe här på förmiddagen!


Städningen klarade jag av igår så idag blir det bara mys med killarna! Efter lunch kommer syster med Ebba och min pappa på fika! Kanske man ska slänga ihop en rabarberpaj till fikat då ett hörn av vår trädgård fullkomligen svämmar över med enormt mycket rabarber!!

Min fina kille kör på riktigt färgglada,somriga kläder idag då det faktiskt är sol ute!! Det gäller ju att passa på då det mest regnar nuförtiden :-(








Helgen blir lugn med fix här hemma! Prinsen ska för första gången ever gå på cirkus på lördag, detta tillsammans med pappa och polaren Emil med tillhörande pappa Jimmy, kan ju inte bli annat än succé ! Undrar bara om det är tillräckligt spännande för en hyperaktiv 2,5 åring så han sitter stilla under hela föreställningen, hhhmmm...mycket spännande!

Ett av projekten i helgen hoppas jag blir byggandet av ny tv möbel! Ut med klumpen Azzaro och in med högblanka, vita vägghängda skåp! Eget påhitt men jag tror det kan bli riktigt bra :-)

Nu ut och skörda rabarber!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar