torsdag 14 juni 2012

Odd & Götet

Stefans semester skulle egentligen börjat i måndags men mycket jobb på banken har resulterat i att hans första lediga dag med familjen blev idag :-) Den började hos polisen i förmiddags då jag behöver nytt pass och därefter blev det en tur på stan innan prinsens skulle hämtas på dagis vid ett! Både S och jag hittade massor fint på rean hos Lin o Co. idag! För min del blev det en superfin blå kofta från fantastiska Odd Molly och en tröja från Maison Scotch!


Eftermiddagen spenderades sen ute fikandes med grannen! Då bästa bagaren i stan, Ronaldo, nu även öppnat liten brödbutik på stan bredvid Lin o Co. så blev det goda kardemummabullar och chokladkakor därifrån till fikat! Gick liksom inte att inte gå in där då det luktade helt otroligt gott när man gick förbi ute på gatan :-)





Imorn blir det nog en kort tur till stan för lite ärenden och sen kommer prinsarnas farmor & farfar hit då dom ska hänga med Hugo i helgen! Jag, S och Oscar ska tillsammans med resten av min familj åka till Göteborg och fira bästa mamma som fyller 60år! Då Hugos favorit syssla INTE är att gå på stan och äta gott och sitta stilla på restaurang så bestämde vi oss för att han nog har det roligare och lugnare hemma med farmor och farfar!
Ska bli sååå kul att komma till Götet då det är evigheter sen jag var där sist och oj vad jag ska shoppa!!!!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar