tisdag 2 november 2010

Fina vänner & huvudvärk

Idag har Helen &Elsa,Anna &Emil och Josse &Ludde varit hos mig och prinsen! Det blev fika och lek och massa prat. Samtalsämnen som vi betade av var bland annat våra fina män,julpynt, nyårsfestligheter,bakdag,tripp till Ullared och massa annat! Säger det det igen,gillar så mycket att mina fina vänner och jag lyckats få våra små underverk samtidigt! Nu är det bara några till fina vänner som vi väntar på :-)

Imorn bär det av till Stockholm och S föräldrar för en natt hos dom innan vi på torsdag lyfter mot värmen och Dubai! Ska bli sååå underbart med sol och värme och att få träffa S syster med familj,var så länge sen vi sågs nu!
Såg att kommande vecka ligger temperaturen i Dubai på ca 34 grader :-)

Ikväll har jag lyckats drabbats av en hemsk huvudvärk så här är det redan sängen som gäller för mig :-(

Natti,natti från Ekängen!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar