torsdag 25 november 2010

Öronoperation avklarad!

Idag började vi dagen med att väcka prinsen vid halv sex,kändes inte snällt men han var ändå lika glad som vanligt och bara skrattade. Då vi missat att han skulle bada kvällen innan operationen så blev det ett morgonbad istället! På sjukhuset blev det på med mini sjukhusrock och blå knästrumpor för prinsen och därefter lite armband och bedövningskräm på händer och fötter för om dom eventuellt skulle behöva sticka honom.
Jag fick sen följa med in på operation och hålla honom i knät vid narkosen,det var helt fruktansvärt,inget jag vill göra igen..Men jag tror att lilleman uppskattade det och kände sig trygg och säker, och för honom gör man ju allt! Efter ca 30-40min fick vi gå till uppvaket och efter lite mat,glass och dricka så var han helt sig själv igen och har absolut inget ont,helt fantastiskt!
Hoppas nu att rören sitter så han inte behöver göra om det och att han kommer höra fläckfritt!

Här hemma fixas det och sätts upp lampor och krokar mm. Jag har även gjort min egen adventsljusstake som jag gör varje år.I år blev det med klassiskt rött sidenband och fina zinksiffror,nöjd!!



Nytt pynt för i år är denna fina,ljusstake från Nordik,måste jag säga att jag gillarn mycket :-)



Ni blir det mys med prinsen här som är världens mest tåliga,duktiga,snällaste och finaste kille!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar