måndag 15 november 2010

Tillbaka i vardagen!

Nu är väskorna uppackade och kylen påfylld med god mat,kläderna är tvättade och allt är som vanligt igen!
Vi hade verkligen en underbar vecka i Dubai med S familj. Hotellet var helt enormt,folket ubertrevliga,maten god,fantastiskt väder och shoppingen riktigt bra! Det solades en del men mest höll man sig inomhus i AC:n. Vi var på "Palmen" och stekte oss och åt glass på Atlantis och en dag var det ökensafari som gällde,hur häftigt som helst! Bildkavalkad kommer :-)
Prinsen charmade precis alla där nere och var fantastiskt snäll och duktig hela veckan trots äcklig arabisk barnmat,otrolig värme och konstiga sovtider!
Älskar den här lilla killen så hjärtat värker,finast e han!


Nu har han dessvärre åkt på en släng av ögoninfektion,snorighet och feber :-(
Även lilla jag har fått en släng av nåt förkylningsliknande,usch och fy..

Igår var det firande av både prinsens pappa och min pappa. Det blev prinsesstårta och kaffe hemma hos syster. Innan tårtan var vi en sväng på Unnerstad(mysig inredningsbutik) och shoppade julpynt. För min del blev det fina änglar och en stjärnskål i zink från underbara danska Walter o Co!
Älskar att pynta med zink,rött och vitt till jul,klassiskt och fint! Underbart att julen närmar sig!

Nu ska jag lägga prinsen för en nap och sen blir det surfning på nätet efter drömlampan från Tine K som äntligen ska bli min efter lite disskuterande med S :-)Tyvärr verkar den vara slut precis överallt men nånstans ska jag hitta den!
Prinsen ska även ställas i dagiskö idag ,ojojoj så fort tiden går!!!

- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hej! härligt med semester, är alldeles för avundsjuk. Jag har också drabbats av julsjukan :) letar febrilt efter fina zink hus och annat fint julpynt :) Tine K-lampan verkar slutsåld överallt, har sett på flera bloggar att det är väntetid på dem :(. Min fix-ide ligger på en ny soffa som ska beställas. Alldeles för kul att fixa hemma :)
    Pussa prinsen från mig o nisse! Ni är saknade!

    SvaraRadera