måndag 22 november 2010

Ruggigt ute,mysigt inne!

Idag är det riktigt ruggigt väder ute.Inget som lockar ut mig och prinsen så vi håller oss inne med tända ljus och bara myser!
Snart dags för en tur till stora varuhuset igen för inköp av mer ljus, oj så dom går åt här hemma!!



Prinsen är kry nu men jag är fortfarande krasslig och nu verkar mina baciller intagit även halsen så min fina S var hemma på lunchen med Strepsils till sjuka mig :-) Hoppas det vänder illakvickt för nu vill jag ha mamma och barndate med mina vänner.Var sååå länge sen vi sågs nu :-(

På torsdag är det dags för rören att ta plats i prinsens öron.Usch och blä för att min lilla kille måste sövas och opereras...Som tur är går operationen fort och vi får åka hem samma dag,skönt! Belöningen blir när han får träffa farmor& farfar på lördag i storstan!

Nu ska jag passa på att dricka lite kaffe och bläddra i Lantliv medans prinsen sover sin lilla nap!

Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar