lördag 20 november 2010

Myslördag!

Prinsen sov "ända" till 07.15 idag vilket är väldigt bra gjort för att heta Hugo :-) Det gjorde hans mamma och pappa väldigt glada!
Efter en lugn förmiddag hemma med stor lördagsfrukost och lek med prinsen så blev det en sväng till stan där vi mötte upp med min syster! Fika på Gyllen är en självklarhet på lördagar och har varit så sen jag varit liten! Efter fikat blev det shopping och som vanligt var det prinsen som kammade hem flest påsar! Det blev en urmysig randig heldräkt från Lindex att glida runt i hemma nu när det är kyligt och ruggigt!


En finfin väst och en farfarströja följde också med hem. Även ett par coola lackskor till julafton hittade vi så nu fattas bara ett par tajta,stekiga röda chinos/jeans och en rutig fin skjorta så är julstassen klar för prinsen :-)


Värre är det med vad lilla jag ska ha på mig....

Nu blir det soffan,lite gott rödvin och läsning av bra tidningar. Hoppas på mycket bra julinspiration!



- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. Lindex har jättefina röda jeans. Stuprörsmodell... Väntar på fp så jag kan shoppa till mina! Kram

    SvaraRadera