lördag 17 september 2011

Bilar,frisörbesök&stövlar

Idag innan frisörbesöket blev det en tur på stan för inhandling av diverse måsten till prinsen. Blev en svart vindfleece, randiga långkalsonger/mjukisar och randiga vantar,allt från braiga P.O.P!Deras fleece är verkligen så bra,står emot princip allt,tror nog att prinsen skulle kunna klara av en orkan i den :-)
Blev även en finfin stickad kofta från Kappahl till lilleman att ha under sin dunväst!Vilken han för övrigt invigde idag tillsammans med sina "jodhpurs",hett som bara den!!
Han lyckades även övertala sin pappa inne på BR att han behövde ett TIO pack med nya bilar så nu körs det förfullt här hemma överallt och lilleman är mer än nöjd !!








Hos frissan blev jag mörkare som planerat,finfint men det tar nog ett tag att vänja sig :-)

Senare ikväll ska jag placera mig framför datorn och klicka hem dessa sköningar som min bästa sambo vill skämma bort mig med,hur bra är han inte liksom min S :-))





Blir den riktigt snygga glossiga varianten efter lite velande och självklart måste man ju ha tillhörande Hunter sockor :-))

Prinsen har visst börjat lördagsmyset här i soffan nu med lite chips så det är väl bäst att hänga på!!


-Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar