tisdag 20 september 2011

Vår tisdag!!

Idag fick prinsen och jag lunchbesök av bästa morfar som hade med sig hemmagjorda köttbullar, tilläggas ska kanske att det var mormor som stått för matlagningen :-)
Efter lunchen blev det en två timmars nap för lilleman och lite egentid för mig i soffan med nyaste Plaza Interiör!!Oj så mycket fint och vad massor idéer man får till sitt eget hus!! Den där finfina "Toile de Jouye" tapeten jag hittat måste verkligen beställas nu och komma upp i sovrummet. Där måste det bli mysigare pronto!!Eller om man kanske skulle köra på en klassiskt rutig i nån murrig färg,svårt....Måste nog fundera lite mer :-)

I eftermiddag sen blev det ett besök hos gammelmormor tillsammans med prinsens mormor&morfar och lilleman klädde sig helt enligt gubbmodet med manchester byxor,piké,tröja med patches och skinnskorna :-) Finns det nåt roligare än att shoppa fina kläder till sin lilla skatt!!


Här fick Duplo bilen agera som telefon,ja varför inte!!

Dagens stora problem idag har varit att dammsugarpåsen var full när jag skulle dammsuga och vi hade ingen ny hemma... Panik uppstod då jag alltid dammsuger minst 1gång om dagen!!Bästa morfar fick skjutsa mig till Maxi och problemet är nu löst och golvet är nu fritt från damm och smuts och jag kan sova lugnt :-))

Imorn blir det dagis för lilleman och jobb för mig!!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar