måndag 12 september 2011

Lite mer feber :-(

Prinsen var hur pigg och glad som helst hela förmiddagen.Åt blodpudding med stooor aptit och körde med bilarna fö fullt. Efter lunch blev det en nap och när han vaknade efter ca 40min så var febern tillbaka :-( Nu ligger han utslagen som en liten kamin igen på mitt bröst med 40,2 i feber... Min lilla lilla prins nu vill jag att han ska bli frisker!!
Har pratat med sjukvårdsrådgivningen och eftersom han äter och dricker och kissar som vanligt så skulle vi avvakta till morgondagen... Hoppas,hoppas att detta var sista febertoppen..



Pratade nyss med min barnmorska och fick svar på vårt KUB test som visade sig vara jättebra,risken var mycket låg vilket känns riktigt skönt! Nu väntar vi med spänning på nästa ultraljud när vi får se den lille krabaten igen!!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar