fredag 30 september 2011

Helgen är här!!

Ojoj vilken dag på banken. Många,många tillträden då det är månadsskifte så eftermiddagen var minst sagt stressig kan man säga! Att pysa hemåt vid tre och hämta prinsen på dagis kändes mycket välkommet :-)
Dock lyckades jag med bedriften att sätta mig på fel buss... fick snabbt hoppa av och sen fick bästa,bästa pappa rycka ut och skjutsa mig :-)
När jag kom fram till dagis var det discodans som gällde ute på en liten scen som dom har på gården så fredagsstämningen var på topp och prinsen var på ett strålande humör som vanligt :-)

Ikväll blir det pizza här som S är iväg och inhandlar just nu medans lilleman och jag tittar på Bolibompa!

Imorn blir det först en tur till grannstaden Norrköping där två Goose jackor är undanhängda till mig och hoppas,hoppas att den är lika fin på som på bild! Därefter blir det fika här i stan med syster och familj,mamma& pappa och bästa faster som är i stan och hälsar på från Malmö :-)
På kvällen är det sen födelsedagsmiddag för pappa som fyllt år i veckan och på söndag ska vi äntligen få träffa min bästa vän Fridas lilla flicka Junie som kom till världen för ungefär 2veckor sen, som jag längtat!!
Helgen är full med roliga saker som nu ser, underbart :-)

Bjuder på två söta bilder på hur mornarna ser ut här hemma i princip varje dag :-) Det är välling i soffan under filten som gäller och till det bästa fåret Shaun på tv!





- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar