söndag 25 september 2011

Bröllop & söndag

Igår var det bröllop för min fina vän Josefine och hennes stilige Christian! Vigsel i Landeryds kyrka och bröllopsfest på Bjärkasäbyslott. Vädret var fantastiskt med sol och blå himmel hela dagen och brudparet var fina som få! Maten var fantastisk,gästerna trevliga,festen rolig och tårtan smaskig! En fantastisk dag med massor kärlek!!


Då man är gravid så var man ju inte så hård på alkoholen igår,underbart att vakna pigg och må bra dagen efter ett bröllop :-)
Prinsen var hos mormor&morfar så vi tog sovmorgon till 10.30,minns inte när jag sov så länge senaste!! Dagens aktivitet bestod sen av ett besök tillsammans med prinsens mormor&morfar ute i Billa i Nykil på höstmarknad hos Country Interior. Fint väder,gott fika och invigning av mina nya fina,blanka Hunter!

S lagade sen godaste viltgrytan med fläskfilé ikväll och till det hasselbackspotatis,en söndagsmiddag som får mycket väl godkänd av mig!!
Nu blir det te i soffan med älsklingen min!!

-Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar