fredag 11 januari 2013

Helgen är här!

Idag hade jag två av mina bästa vänner med sina barn här på fredagsfika! Mycket trevligt och barnen lekte på,som aldrig förr. Det hoppades i sängar, tittades på Alfons, körde med bilar och åts Zoo godis! Jag tror att lekdaten fick godkänt för oj så trött han blev Hugo. När dom åkt hem gick jag och tömde en maskintvätt och när jag kom tillbaka till vardagsrummet så hade han slocknat dubbelvikt i soffan!

S kom för engångs skull hem i tid. Han var till och med hemma innan klockan var fem och oj så mycket längre kvällen känns då. Nu är tacosen i magen och det har fredagsmysts i soffan med lite godis för Hugo men nu sover båda killarna gott och för mig och S blir det rödtjut, soffan och På Spåret!

Imorn tror jag att jag ska börja lördagen med att gå på mitt första Zumba pass ever. Var på ett Box pass i onsdagskväll och fasen va kul det är att gå på pass. Bra musik, massor energi och massor svett. Träningsverken är inte nådig men ack så skön!

Nu soffan!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar