onsdag 16 januari 2013

Inställt pass...

Ikväll var träningskläderna på, jag var taggad till tusen och ville inget annat än att få svettas och kämpa! Men vad händer...jo när jag och Carro kommer fram till gympasalen så är passet inställt...
Fy sjutton så besvikna vi blev. Men det var bara att vända hem igen och istället tog jag fram mitt gummiband och körde ett pass med det plus en herrans massa benböj och plankan i massa olika konstiga formationer!
Nu har kroppen fått sig en ordentlig genomkörare ändå och jag känner mig riktigt duktig!
Imorn är det ett nytt pass så då gör vi ett nytt försök jag och grannen!
Beställde häromdagen hem en träningsvideo också som verkar vara riktigt bra enligt flera bloggar. Tänker att det kan vara bra och kul att ha nåt här hemma att kunna ta ut sig till dom dagarna man inte kan komma iväg eller ut!
Så himla skönt att ha kommit igång med träningen och det är ju bara så kul! Underbart med snö för barnen men jag vill ha barmark nu så jag kan fortsätta med mina löprundor ute utan att frysa ihjäl!

Nu blir det välförtjänt vila i soffan med ett äpple och gott kaffe!

Ute är det drivor med snö men inne på vårt bord är det vår med krokusar på väg upp!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar