fredag 14 maj 2010

Fredagsmys!

Fredagen har varit lugn för mig och prinsen. Trist väder så vi har hållt oss inne och storstädat! Eller jag har städat och Hugo har mest legat på golvet och försökt sig på att ta sig framåt,
går sådär :-)
Ett nytt handfat till badrummet inför försäljningen har monterats av mannen ikväll, blev riktigt bra!
Jag lyckades igår med att kasta iPhoto programmet på Mac:en min så det har jag pysslat med att försöka få tillbaka hela kvällen. Jag är verkligen sämst på datorer märker man när nåt sånt här händer.
Köpte ju faktiskt bara datorn för att den var vit&fin!!
Prinsen är nybadad och har somnat för natten, eller ja nästan för hela natten, han vaknar nog vid 02 nån gång och är lite hungrig!

Nu blir det fredagsmys i soffan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar