lördag 29 maj 2010

Full fart hela dagen!

Idag gick bilen till nacka Forum. Lämnade tillbaka två klänningar jag köpt på Zara men som inte alls levde upp till förväntningarna, tyvärr... Istället blev det en annan finfin klänning och en vit T-shirt med knappar till lillprinsen från Zara och från på Polarn slank det med ett par beiga chinos och ännu en vit T-shirt, prinsen gick plus idag! Han fick dessutom en ny prassel&pip leksak i form av ett bi,bra dag för honom alltså!
När pengarna tog slut så blev det fika hemma hos mannens kusin och hans familj, mycket trevligt,söta barn, gott kaffe och gott fikabröd från favvostället Gateau! Såg idag att dom säljer Macarons, undrar om dom är så fantastiska som alla säger, måste provas!
När vi kom hem blev det lite Skype:ande med Stefans syster& familj som numera bor i Dubai. I oktober/november bär det av dit ner för oss tillsammans med Stefans familj. Längtar som en tok, det ska bli helt underbart!! Blir första utlandsresan för prinsen, ganska bra start för honom måste jag säga :-) Då skall det badas och solas som om det inte finns någon morgondag!
Just nu går KitchenAiden varm i köket, mannen bakar kardemumma bullar&vaniljbullar, han är ju bara för bra för att vara sann min karl!!
Till middag lagade han lax med hemmagjord skagenröra, jag menar kan man ha det bättre :-)

Prinsen sitter nu nyäten i babysittern framför sommarkrysset och jollrar med till Dr Alban...jag ska skriva dopinbjudningar och ja mannen hänger ju i köket som sagt, bra lördagskväll!
Här är en bild på lillens fina nya kläder!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar