fredag 21 maj 2010

Spännande och mysig dag på en & samma gång!

Idag har vi varit i Uppsala mest hela dagen för inskrivning av lille prinsen då han opereras på söndag morgon. Vi fick idag träffa plastikkirurger, läkare och sköterskor som kommer att vara med vid operationen och som kommer att arbeta på avdelningen där vi skall ligga efter operationen.
Alla är så otroligt trevliga och tar hand om en på ett underbart sätt. Vi är 17 barn som skall operera läppar under denna helg så dom har verkligen fullt upp nu några dagar!
Efter vi var klara på sjukhuset så spenderade vi resten av dagen i Uppsala med lite shopping till prinsen på P.o.P och lunch vid ån i solen. Uppsala är verkligen en urmysig stad!

Vi känner oss faktiskt otroligt lugna inför operationen både jag och Stefan. Dessa människor som skall ta hand om Hugo är så fruktansvärt kompetenta och har många, många år av erfarenhet så vi litar helt och fullt på dem! Det jobbiga tycker jag är narkosen, att han skall sövas i ca 2 tim men jag vet att han kommer klara det galant lillkillen min!

Nu blir det ett glas rosé för min del & mys med familjen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar