torsdag 6 maj 2010

Skepp o hoj!

Tyvärr blev det inga inbjudningskort till dopet då alla var för gulliga, vet precis hur jag vill att dom ska se ut så jag får leta vidare.
Däremot kilade jag in en snabbis på P.o.P och därifrån är det svårt att gå ut utan en påse...
Blev en superfin Sailor tröja och matchande strumpor till prinsen!
Då hans garderob till största delen består av marinblått&vitt så slog jag till på lite grönt, vågat eller hur!!

Till mig blev det endast två Naturdiet Bars i nya smaken mintchoklad,riktigt god faktiskt.Dock inte så rolig shopping....Men jag bokade mig på ett par svarta Ilse gummistövlar inne i en liten tant affär, hoppas dom kommer hem fort!

Ikväll blir det en tripp med älsklingen då han slutat jobbet. Hugos matstol som vi betällt från Brio har kommit hem så den måste plockas upp och kanske man kan titta på Myresjökök nånstans :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar