onsdag 19 maj 2010

Värmen är här!

Igår var en riktigt bra dag. Först var vi på besök på Karolinska med lillprinsen för checkup på hans lilla näsa, den såg mycket bra ut, skönt!
Sen vid lunch åkte jag in till stan och shoppade, det är helt underbart nu när lillen sitter i sittvagn, inte ett pip på hela dagen. På eftermiddagen var jag o hälsade på mina "gamla" kollegor på banken i gamla stan, mycket trevligt. Den 3juni blir det fest med kontoret :-)
Efter bankbesöket mötte jag upp mina fina vänner , skulle åkt hem hit och lagat middag men vi hamnade på Ett litet hak´s uteservering, inte mig emot! Några glas rose intogs och prinsen var lika snäll som vanligt, satt snällt i vagnen och tittade på allt folk och självklart skickades han runt i allas knän!!

Idag står det lunch med Katrin på schemat så vi ska snart ta och knalla bort mot gärdet. Efter lunchen blir det en långpromis och ikväll ska vi hänga med Tobbe, Anna och Henry! Ska bli sååå kul att se hur mycket lille Henry har växt, hoppas på fint väder hela dagen så vi kan hålla till ute ikväll i solen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar