söndag 6 mars 2011

Bra helg!

Åh vilken bra helg detta varit med riktigt toppen väder! Busfabriken igår var verkligen kanon! Prinsen hade hur roligt som helst med sina kusiner och även jag och S fick krypa runt i lekställningar med honom som var stora som hus!!Det åktes rutschkanor som var långa, långa och det lektes i bollhav. Vi hann även med en fika innan det var dags att lämna lekparadiset! Ljudnivån där inne var dock vääääldigt hög så man blev ganska trött i skallen :-( Men att det blir fler besök på Busfabriken det är jag ganska säker på!!

Idag har vi varit ute i solen och värmen mest hela dagen! Lite växter har plockats bort och prinsen har mest tittat på bilar och fåglar! Oj så han älskar att vara ute den lilla mannen och upptäcka världen!
På eftermiddagen kom prinsens kusiner och min syster med pojkvän på söndagsfika. Efter kaffet blev det en promenad på isen men usch och fy, tyckte det kändes som det gungade mest hela tiden så det var nog sista promenaden där i år för mig.
Nora, Klara och Hugo gillade det iaf massor även om jag tyckte det var lite läskigt..






Nu blir det söndagsmys här med klassisk kalvschnitzel och hemmagjorda pommes :-) Efter det blir det smågodis från bästa godisaffären i stan, Karamello! Och nej jag är inte partisk bara för jag jobbat där, ingen affär slår deras sortiment!! Missade lördagsgodiset igår så det fick bli söndagsgodis istället :-)

Imorn är det frisörbesök för mig och logopedbesök för prinsen på schemat!

-Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar