fredag 4 mars 2011

Fredag och sol!

Fredag, fredag, fredag, hur underbart är inte det! Solen skiner och man har hela helgen framför sig! Prinsen har börjat dagen med en dusch och nu är det Bolibompa i soffan som gäller! Hugo älskar verkligen att både duscha och bada och skulle nog göra det många ggr varje dag om han så fick!!





Efter lunch idag blir det en tur till vårdcentralen för min del, ett astmatest skall göras.Prinsen får hänga med morfar under tiden och när jag är klar hoppas jag på en god fika på stan!

Ikväll blir det fredagsmys såklart och i helgen har vi inga planer alls,så skönt! Bara vara med familjen står på schemat så vi hoppas på sol och fint väder!
Har lite småplaner på att slipa och måla om ett skåp till svart som antagligen skall ta plats i vårt kök! Får se om jag får med S på planerna, håller tummarna!

Nä nu tror jag bestämt det är dags att sparka igång fredagen här hemma med en god kopp kaffe!!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar