onsdag 2 mars 2011

Dagisbesök & dags för bank

Igår var jag och prinsen och hälsade på på hans förhoppningsvis blivande dagis! Hugo sprang rakt in och började leka på en gång och brydde sig inte mycket om mig, tryggt barn sa pedagogerna och log :-)
Allt kändes jättebra och tjejerna som jobbade där verkade kanon! Fick en varm och skön känsla av Ekorren så nu håller vi tummarna att vår lilla prins kniper en plats där! Då kommer mamma kunna jobba lugnt på dagarna och veta att lilleman har det hur bra som helst :-)

Idag är det städning på schemat här hemma för imorn får prinsen och jag fin besök av Anna&Emil och Josse&Ludde, mysigt som bara den!
Känns som jag inte varit ute bland människor på en evighet så i eftermiddag blir det också en tur med bussen till stan innan jag utvecklar torgskräck!!
Mat handling står på schemat och kanske även nåt nytt till garderoben då jag faktiskt börjar jobba om ca 2v och måste börja se lite "bankig" ut igen!
På måndag börjar omvandlingen till karriärkvinna då frissan är inbokad, tror aldrig jag längtat så efter ett frisörbesök, katastrof är bara förnamnet just nu...

Dags att slänga ihop en pannkakssmet för snart vaknar nog en rufsig, söt, hungrig liten kille från sin nap och vill ha mat bums!!


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar