måndag 14 mars 2011

Mammaledigheten snart över..

Idag började sista veckan på min mammaledighet med fina prinsen :-(
Känns mycket märkligt måste jag säga men nu är det S tur att mysa med Hugo i 5mån!

Den här dagen har spenderats på stan där det blev en mysig fika med bästa Josse som tagit sig till storstan från Vimmerby, det gillar vi massor! Vi försökte prata om allt och inget, dock ville Hugo höras över ALLA inne på fiket så så fort kaffet var slut i koppen och det inte gick att muta prinsen med fler majskrokar och russin så fick vi packa ihop oss och placera lillkillarna i vagnarna istället.. Prinsens egna vilja blir bara starkare och starkare kan man lugnt säga!
Efter en kort tur på stan och inhandling av finfin badrock på Polarn så följde jag och Hugo med min pappa och mina systerdöttrar till stallet! Tog ett snabbt varv i stallet med prinsen för att visa honom hästarna men min kropp sa ifrån direkt,kli i halsen och nysningar kom som ett brev på posten!
Hugo var inte direkt klädd för ett stall besök i sina gröna chinos och mockasneakers från Zara men det stoppade inte honom från att krypa upp för backen till höskullen,smutsig var bara förnamnet på honom när vi lämnade hästarna...
Blev en tur till Maxi för lite veckohandling också ikväll innan bilen vände hem till Ekängen! Nu blir det ett glas rött här tillsammans med en smaskig, italiensk pasta tillagad av bästa S! Love you min bästa, bästa kock :-)


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar