torsdag 10 mars 2011

Nya jobbet & misslyckad klippning..

Igår var det fika på nya jobbet och oj så bra det kändes! Verkar vara ett jättekul och positivt gäng på kontoret och mitt skrivbord stod redo för mig :-) Nu längtar jag faktiskt till att börja jobba igen och det trodde jag inte skulle hända för några månader sen. Ska bli riktigt kul att sätta sig in i marknaden igen och börja sälja fonder på löpande band :-)
När vi kom hem från stan blev det pannkakor till lunch och sen en lugn och mysig dag hemma!

Idag har vi hälsat på prinsens gammelmormor och sen blev det middag hos mina föräldrar! S är iväg på jobbresa och kommer hem imorn igen så ikväll är det väldigt tomt här hemma. Konstigt hur mycket man kan sakna nån fast den bara är borta ett dygn..

Imorn blir det fika och lek hos grannen på förmiddagen som har en liten kille som är två veckor äldre än prinsen. Jag tror verkligen att dom två killarna kommer ha sååå mycket kul tillsammans i framtiden då det endast är ca tio meter mellan våra hus!
Efter lekdaten blir det fredagsstädning här hemma för i helgen får vi finbesök av S lillebror :-) Så kul att han tar tåget hit och hälsar på oss, prinsen längtar efter honom det är jag säker på, han är mer än välkommen!
Jag ska också hinna med ett frisörbesök på lördag för en omklippning då klippningen jag fick i måndags inte funkar... Ingen katastrof men jag vet hur jag vill ha det och så ser det inte ut just nu... Hoppas på att min gamla frissa kan fixa till det :-)

Nu blir det godnatt härifrån...så fort BigBrother är slut vill säga :-)

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar