tisdag 8 mars 2011

Lekdate & semla

Idag tog prinsen och jag bussen till Anna & Emil för en lekdate! Småkillarna lekte hur bra som helst själva hela dagen och under tiden fikade jag och Anna och avverkade många viktiga samtalsämnen :-)
Prinsen hittade Emils fina trummor och jag tror bestämt att en ny Idol är född, vilken talang :-)


Nu har det ätits semla här hemma, kändes som ett måste en dag som denna! Självklart intogs den i en tallrik med varm vaniljmjölk, mums! Men tyvärr, tyvärr måste jag säga att jag inte är en stor beundrare av semlor, tycker det kan bli liiiite mycket grädde.. Men nån varje år måste ju slinka ner bara för att :-)

Imorn är det fika med nya jobbet som står på schemat, spännande och jättekul!! Under tiden får prinsen hänga med S på studiebesök på bankens huvudkontor :-)

-Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar