tisdag 11 oktober 2011

Dubbelvagn ?

Ååhh det är så svårt tycker jag,ska vi ha dubbelvagn eller ska vi inte?? Tänker att prinsen är ju faktiskt inte såå stor ännu att han kommer klara sig med bara ståplatta,eller kommer han det...
Tänker att ska jag iväg någonstans med båda så känns det ju faktiskt som att jag väldigt gärna vill kunna sätta prinsen i vagnen om han blir trötter..Samtidigt som jag väldigt ogärna vill dra runt på en dubbelvagn när prinsen är på dagis och jag och det lilla nya pyret ska iväg på äventyr...
Detta tåls att fundera på men just nu så lutar det väldigt mycket mot att sälja vår Bugga och istället köpa denna finfina Mountain Buggy Duet!


Vi är så himla nöjda med vår Swift som vi har idag och denna tror jag är minst lika bra :-) Smal och smidig,precis vad jag önskar hos en dubbelvagn! Endast 63,5cm bred och väger ca 15kg. Gillar också att barnet får helt liggläge i sittdelen. En nackdel med vagnen är bara att man inte kan ha sittdelen vänd mot sig men alla andra fördelar väger starkt för den!


Dessutom är det ju en riktigt snygg vagn såklart :-)


Blir att ta en tur till affären och provköra den med prinsen i !

-Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar