fredag 7 oktober 2011

Helg!

Fredag och helg,lika skönt varje vecka! Men denna vecka lite extra skönt då vi inte har något inplanerat på hela helgen :-)
Blir nog iaf en tur på stan imorn skulle jag kunna tänka mig med en mysig fika nånstans! Sen behöver tomten också få en liten uppfräschning innan snön kommer !

Frågade S i förmiddags om jag fick önska mig vilken mat som helst till fredagsmiddag och det fick jag :-) Blev då nåt så gott som en klassisk Wienerschnitzel, hur gott är det inte liksom! S är en kung på att göra det perfekt, mycket konstig bland egentligen när man tänker efter med kapris, ansjovis och citron men oj så gott det är!
Jag fixade finfin efterrätt i form av chokladpudding med vispgrädde :-)

Prinsen invigde idag sina nya pyjamasbyxor med monster på och han gillar dom skarpt!Dock åkte dom av vid läggning då han alltid är varm som en kamin på nätterna :-)





- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar