lördag 8 oktober 2011

En fantastisk klassiker !

Ända sen jag var liten så har min mamma o pappa släpat med mig och min syster till Svenskt Tenn! Varje gång vi var i Stockholm,vilket var ganska ofta så skulle denna butik besökas..Jag fullkomligt avskydde den där butiken,den låg långt långt bort på Strandvägen,tyckte man då, och mamma o pappa kunde gå där inne i timmar...
Idag fullkomligt älskar jag istället denna butik och är mer än glad och tacksam för att mina inredningsintresserade föräldrar har släpat med mig dit i många många år! Nu är det jag istället som kräver ett besök där när storstan besöks :-) Deras tyger är mer än fantastiska och just nu känner jag att dessa kuddar skulle mer än gärna få flytta in i vår finfina Howardsoffa !











Även denna väska skulle gärna få bli min,perfekt skötväska att pryda vagnen med när lilla pyret kommit till världen :-)



Ett gäng linneservetter i glada färger skulle jag inte heller säga nej till! Oj vad middagsbjudningar vi skulle ha om jag hade dessa att duka bordet fint med :-)



- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar