fredag 21 oktober 2011

Fredag och helgen är här!

Idag hade jag en minst sagt körig dag på banken,stressigt värre och inget gick min väg....
Men vid ett var det dags för mig att "jobba" på prinsens dagis,då det är ett föräldrakoperativ så har man ett visst antal tillfällen per termin då man får hjälpa till i verksamheten!
Prinsen blev mycket förvånad när jag var där när han vaknade upp efter sin nap :-) Vi lekte sen ute hela eftermiddagen från 14-17 och det var minst sagt full fart hela tiden! Dom stora barnen hjälper dom små med allt de behöver hjälp med hela tiden,supersött! Det åts mellis utomhus och även en sångstund med gitarr hade vi utomhus på deras lilla scen :-)
Är mer än nöjd med vårt val av förskola till prinsen!

Helgen ser ganska obokad ut för oss förutom middag här hemma imorn kväll med syster och hennes sambo! Annars kan det nog bli en liten tur på stan och lite fix här hemma kan jag tänka mig!
Men nu blir det hemmagjord pizza här och sen godaste chokladglassen!


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar