måndag 5 december 2011

En helg i Stockholm!

I fredags var det familjemiddag här hemma med mamma,pappa,syster och Jonte och dessutom finbesök ända från Malmö av faster Lollo!
Mycket trevligt,mysigt och gott!!

På lördag förmiddag sen åkte jag,S och prinsen till S mamma och pappa i Stockholm! Prinsen sov gott hela vägen och lagom tills han vaknade så blev det hans favorit till lunch, hamburgare från Donken!


S och jag fick några timmar själva för shopping på lördagen och dom spenderades effektivt! Med hem i påsarna fanns det nytt smink från Make Up Store till mig,mjukisbyxor och röda slimmade jeans från P.o.P till prinsen och för mannen blev det nya finfina jeans och ett snyggt knivblock från Bodum för hans knivar! Riktigt skönt med lite shopping i lugn och ro medans prinsen myste med farmor & farfar! Igår sen var det dags för den årliga adventsträffen med S släkt! Lika trevligt som alltid och med massa gott att äta och dricka!

Inatt hade prinsen feber igen så vi har ännu en dag hemma i lugnets tecken.. Ingen feber än så länge idag så jag hoppas på att det bara var nåt tillfälligt inatt..
Nu kaffe och bläddring i nya Mama för mig medans lilleman tittar på Pettson & Findus!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar