torsdag 22 december 2011

Förberedelser!

Här hemma är det glögg, inslagning av julklappar och utklippning av mallar till pepparkakshus som gäller ikväll!Jag står för inslagningen och S för pepparkakshuset, gissar på att det blir en sen kväll för älsklingen...





Jag jobbar imorn men S och prinsen är lediga, vågar dock inte lämpa över hela packandet på S så det ska göras innan det blir sängen ikväll! S har dessvärre en tendens att glömma saker vid packning, inte hans starkaste sida...Men han är ju sååå bra på så mycket annat :-)
Vid tre lämnar jag banken imorn och då blir det bilen upp till Lidingö och S familj för mysigt julaftonsfirande! På juldagen sen blir det firande med min familj här hemma i stan hemma hos mamma & pappa!

Prinsen är fint nyklippt, röda flugan, rutiga skjortan och de röda stuprören är framlagda till packning så han blir nog finast på julafton skulle jag tro :-) Själv känner jag mig mest stor och klumpig just nu...

Hoppas så mycket på lite snö på julafton, det gör ju allt så mycket mysigare och mer stämningsfullt ! Prinsen är för övrigt väldigt imponerad av den lilla snö som kommit de senaste dagarna!! Känner på snön mest hela tiden tittar skeptiskt på en och säger "kallt, kallt, kallt" :-)

Nu ska inslagningen av julklapparna fortsätta här och glöggmuggen skall fyllas på !!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar