torsdag 15 december 2011

Olja & julfest!

Hemma och vabbar även idag men imorn blir det dagis och jobb då lilleman nu är feberfri och pigg som en nötkärna igen :-)! Prinsen somnade precis för sin middagslur så jag ska passa på att ta en dusch,tvätta håret och få i mig lite lunch och kaffe!
När jag var hos frissan i lördags så blev jag tipsad om denna olja som väl inte någon kunnat missa egentligen då den syns precis överallt! En flaska fick följa med mig hem och jag måste säga att den verkar vara riktigt bra, håret blir mjukt och lent som sammet och inte alls tungt och platt som det kan bli av andra oljor. Dessutom luktar den gott!


Vid fem kommer bästa mormor&morfar och ska spendera kvällen med prinsen då det är julfest med jobbet för både mig och S ikväll!! Julbord och bowling på Strandgatan står på schemat, mycket trevligt!!

-Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar