tisdag 27 december 2011

Gott&blandat!!

Nu är julen över och igår var det middag hemma hos oss med familjen, vi skippade julmaten och bjöd på potatisgratäng och rostas, mycket gott!! Invigde våra finfina svarta LeCreuset ugnsformar som vi fått julklapp från mina föräldrar och Stefans föräldrar, skulle nästan kunna tro att dom stämt av med varandra!!
Prinsen han är överröst med fina paket, massor Duplo, böcker, bilar,traktorer,garage till bilarna,pärlor, filmer,kläder ja listan är lång!!
För min del blev det bland annat en finfin Odd Molly kofta som var mycket önskad :-)

S och jag är lediga idag och imorn och vi har en hel del saker på "att göra" listan! Igår var vi en sväng på Ikea och inhandlade en ny säng till prinsen, blev en växasäng. Den fanns dessvärre bara i "färgen" antik bets och det är inte riktigt vad jag vill ha så idag har svart färg inhandlats och sängen ska få sig en makeover!! Blev även två burkar med griffeltavelfärg som ska upp på väggen under tappen i vardagsrummet där prinsen håller till med sina leksaker!! Kommer bli såååå bra, både snyggt och roligt för lilleman!
Just nu är vi en sväng hos mormor&morfar men snart blir det bilen hem och målning av vägg och sortering av Hugos leksaker för min del medans S ska ut och umgås med vänner !

Lilleman har varit på sitt allra bästa humör hela julen, precis som vanligt med andra ord :-) Snäll och glad som få, aldrig arg och grinig och mest bara charmig heeeela tiden!! Pratar och härmar efter allt man säger, klättrar, leker och sitter inte stilla långa stunder! Ojojoj vad man älskar denna fina lilla kille!


Imorn blir det fix hemma och sen måste nytt täcke och nya påslakan till lilleman inhandlas så han kan inviga sin nya säng! Kanske även att det blir en ny matta till vardagsrummet om jag har tur :-)

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar