söndag 9 september 2012

Dålig uppdatering...

Usch och fy så dålig jag är på att uppdatera denna blogg numera... Instagram är ju så mycket smidigare och går så mycket snabbare ! Men nu är det skärpning :-)

Hemma hos oss är det just nu förkylningsstuga... Stefan, Hugo och Oscar är snoriga och inatt började O kraxa och hosta som bara den och det pep om honom när han andades så det blev ett besök på jourmottagningen här på morgonen. Nu är han en flaska hostmedicin rikare så nu hoppas vi det blir bättre! Själv känner jag mig än så länge helt ok så vi får hoppas jag klarar mig !!

Helgen har varit lugn och skön med goda middagar och massa fix hemma! Badrummet på övervåningen har fått sig en minirenovering och Ikea har fått sig ett besök för inhandling av bland annat en fin sänglampa till Hugos rum! Har letat sänglampa till honom i evighet, då jag absolut inte vill ha nån "barnlampa" så har det vart svårt att hitta nån fin! Men så dök den upp på en instagram bild och var bara så fin och passar perfekt i hans rum!


Nu ska vi hämta upp Hugo som fick hänga med mormor medans vi var hos läkarn och sen blir det familjemys resten av dagen!!
- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar