fredag 21 september 2012

Fredag it is!!

Fredag idag vilket betyder att Hugo är hemma från dagis, mysigt som bara den! Oscar har tid på BVC idag vid lunch så då blir det bussen in till stan och Hugo är mer än nöjd! Att åka buss kan ju vara det roligaste som finns :-)
Igår fick killarna hänga med bästa mormor och morfar en stund på kvällen så S och jag fick en timme på Ikea för att spåna på vår nya tvbänk som skall byggas!
Jag fullkomligt hatar tv bänkar, kan vara det fulaste som finns men tyvärr nåt som man måste ha... Därför ska vi nu bygga själva av köksstommar och jag tror det kommer bli hur bra som helst! Bara lite småfix som måste lösas på nåt smart sätt!!
Svårt att komma ut från Ikea tomhänt så denna "ikeaklassiker" fick följa med hem och även en enkel vas i glas!


Ikväll hoppas jag på sushi eller hemmagjord pizza med S "special-superstarka-vitlök-sambal-topping" och så lite rödvin till det :-)

Nu ska här letas biljetter till min och vännernas shoppingdag i Stockholm om några veckor, längtar!
- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar