söndag 9 september 2012

Höstgarderob!!

Dessa fina hoppas jag får ta plats i min höstgarderob! Jeans och tröjor från Maison Scotch, tröja från Hunky Dory, linne från Rosemunde och boots från Primeboots, allt lika fint!























Skulle även gärna vilja ha ett armband från Bohemian Society, en väst från Moncler eller Boomerang en stickad klänning från Odd, ja listan kan göras lång!!
En dag här framför, inget datum spikat ännu, så ska jag och några vänner ta en heldag i storstan avsedd endast till höstklädesshopping och då hoppas jag få med mig några av dessa finingar hem, längtar :-))

- Posted from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Såg att det finns en butik med bara Maison Scotch i både NY och Miami. Ihhhh!

    SvaraRadera
  2. Finns även en i Stockholm :-))

    SvaraRadera
  3. Eller det var visst en avdelning bara på Best of Brands i Mood gallerian, men det funkar också :-))

    SvaraRadera